Posted by : lukos124 niedziela, 20 kwietnia 2014

Witam wszystkich.W tym poście trochę bardziej opiszę siebie, ponieważ po pierwszym
poście raczej za dużo się o mnie nie dowiedzieliście.

Mam na imię Łukasz i mam 14 lat.Mieszkam oraz chodzę do szkoły w Warszawie.
Jeśli chodzi o wygląd, to nie chcę wam za dużo zdradzać, ale mogę powiedzieć, że jestem
wysokim brunetem z długą grzywką XD

Moje hobby to:
-Japonia,Anime,Manga,
-Informatyka i gry komputerowe
-Jazda na deskorolce

Anime interesuje się już od 2 lat.

Można powiedzieć, że jestem takim przeciętnym chłopakiem, tylko że Otaku ;)

Moje ulubione anime to:
Shakugan No Shana, Sword Art Online, Angel Beats, Accel World, Toradora, Zero No Tsukaima,
Mirai Nikki, Ao No Exorcist, Bakuman, Date A Live, Guilty Crown

Jeśli chodzi o muzykę to słucham różnych utworów Japońskich od naprawdę przeróżnych zespołów.
Czasem też słucham trochę Amerykańskich utworów oraz zespołów.Moim ulubionym jest Imagine Dragon.


Pamiętajcie też, że możecie podesłać mojego bloga znajomym i zachęcić ich do czytania go.
A, jeśli chcesz wiedzieć o każdym moim nowym poście to nie zapomnij po prawej wpisać swojego emaila.Dzięki temu dostaniecie wiadomość, kiedy opublikuje jakiś post.



I, to by było chyba na tyle z tych informacji.Trzymajcie się i do kolejnych postów!





Leave a Reply

Komentarze miło widziane :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -