Posted by : Maneko piątek, 30 maja 2014

Witam wszystkich bardzo cieplutko!

Jestem Maneko (na imię mi Martyna) i będę mieć przyjemność być tu drugą adminką :)
Wiem, że się cieszycie ^^  Możecie więc już uznać za oficjalną - reaktywacje naszego bloga!

To tak po krótce o mnie: mam szesnaście lat i jak wiadomo moją pasją jest anime :P Okej, dalej... Oprócz tego uwielbiam muzykę, zwłaszcza j-rock <3 No dobrze, skoro już się przedstawiłam to muszę jeszcze oznajmić, że wraz z moim nadejściem w te progi bloga pojawią się tutaj pewne zmiany (pozytywne zmiany), które tylko zachęcą Was do lektury naszego bloga :) No... to chyba już wszystko.

Do następnego razu, papa :3

Leave a Reply

Komentarze miło widziane :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -