Posted by : Maneko poniedziałek, 9 czerwca 2014



Witam w dzisiejszym poście z serii Anime na Dziś :)

Nie będę się tu zbędnie rozpisywać. Dziś wyjątkowo nie ;)
Anime, które chciałabym wam dziś zaprezentować to...

Devil Survivor 2: the Animation




Jest to pozycja, która szczególnie przypadła mi do gustu. Nie ma w niej protagonisty, który by się opierdzielał, więc jest to wielki plus :) Co mogę jeszcze powiedzieć o tym anime...
Hmmm... Jest to seria, która ma jedynie 13 odcinków, ale mogę was zapewnić, że z odcinka na odcinek jest coraz ciekawiej i nie mogłam się doczekać kolejnego... i kolejnego... i kolejnego epizodu XD

Opis animca:

Tajemniczy najeźdźcy zwani Septentrionami przybywają do Japonii i zaczynają atakować kraj w niedzielę. Walcząc, bohaterowie podpisują pakt z diabłem, aby stać się Trzynastoma Posłańcami Diabła.
Septentriony pokazują się co najmniej raz dziennie i protagoniści w ciągu siedmiu dni muszą ich pokonać.

[źródło: MAL] - tłumaczone przeze mnie ze wsparciem od jakże pomocnego wujaszka Google.

Opening, który wprost uwielbiam i który... no dobra, to potem :P



Oglądnęliście? No to teraz się wam wyspowiadam :P
Piosenkę z tego openingu będę śpiewać (tak, śpiewam po japonsku ;) ) w tą niedzielę na festynie w miejscowości Żaków :) Jeśli przebywacie gdzieś w pobliżu to serdecznie zapraszam :)
Jeśli się zbłaźnię to trudno... będzie się z czego śmiać :D

Do zobaczenia... na festynie? :P
~Maneko

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Mam za daleko ale jakbyś mógł, to załatw by ktoś cię nagrał, chętnie posłucham :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Devil Survivor 2 the Animation jest anime na podstawie gry z przedtytułem "Shin Megami Tensei" ,a także bez dopiska "the Animation. Mnie anime bardzo ciekawiło, ale nie podobało mi się to że WSZYSCY zginęli, a w grze nie mogło tak się stać. Anyways cieszę się że komuś to anime również się spodobało, a jak chcesz wiedzieć więcej niż anime opowiada, zapraszam do przejścia gry ;)
    Pozdrawiam Pharios Shaphire :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Za późno - przeszłam całą jedynkę i pół dwójki. A także widziałam cały gameplay brata.
    2. Jak dla mnie Keita mógł ginąć w każdym odcinku :P
    3. Yahiko, uważaj co piszesz bo właśnie zrobiłeś ze mnie obojnaka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 year old Web Designer III Glennie Durrance, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Gaming. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. idz teraz

    OdpowiedzUsuń

Komentarze miło widziane :)

Welcome to My Blog

Popular Post

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -