Posted by : lukos124 piątek, 18 kwietnia 2014

Siemanko wszystkim.W tym poście chciałbym napisać wam jakie anime już obejrzałem lub jaką mangę już przeczytałem.Miłego czytania, może znajdziecie coś dla siebie:

Anime:
-Sword Art Online
-Angel Beats
-Accel World
-Toradora
-Zero No Tsukaima
-Mirai Nikki
-Ao No Exorcist
-Bakuman
-Date A Live
-Guilty Crown
-Baka To Test To Shoukanjuu
-Kanokon
Obejrzałem o wiele więcej anime, ale to są te, które zapadły mi w pamięc, a jeśli zapadły mi w pamięc, to znaczy, że muszą byc dobre.Polecam obejrzeć wszystkie!


W trakcie oglądania:
-No Game No Life
-Date A Live 2
-Shakugan No Shana

Mangi przeczytane lub w trakcie czytania:
-Dragon Ball
-Naruto
-Ao No Exorcist

I to by było na tyle.Pozdrawiam i do kolejnych postów

Leave a Reply

Komentarze miło widziane :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -