Posted by : lukos124 piątek, 18 kwietnia 2014

Witam, nazywam się Łukasz, ale możecie mi mówić Lukos.Mam 14 lat i postanowiłem prowadzić tego bloga, ponieważ jestem zapalonym fanem anime oraz mangi.

Anime interesuje się już od roku, ale mange zacząłem czytać dość niedawno.Obejrzałem trochę świetnych tytułow oraz czytam aktualnie kilka dobrych mang.No dobra, koniec o mnie i przejdź my do tego co się będzie tutaj działo.

Na tym blogu będziecie mogli przeczytać najróżniejsze nowinki ze świata anime np.premiery,zmiany itp.
Oczywiście, nie zabraknie też recenzji anime oraz moich opinii na temat danego anime.Ale w tym, blogu będzie coś jeszcze co będzie wyróżniać go od innych.Nie będzie to sztywny vlog z recenzjami oraz newsami, będę też tutaj zamieszczał moje zdjęcia z konwentów, codzienne przygody(jeśli będą związane z Japonią) i wiele innych.Chciałbym zawrzeć w tym blogu moje normalne życie i nie tylko.

Mam nadzieje, że będzie wam się miło czytać moje posty i zostaniecie na dłużej.Pamiętajcie, że zawsze możecie śledzić mojego bloga, lub po prostu codziennie go odwiedzać, aby sprawdzić, czy nie ukazało się nic nowego.

I tak właśnie zaczyna się nowa przygoda z Blogowaniem.Pozdrawiam!!

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. polecam popracować trochę nad odstępami w tekście. w oczy rzuca się brak spacji po przecinkach w paru miejscach

    OdpowiedzUsuń

Komentarze miło widziane :)

Welcome to My Blog

Popular Post

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -