Posted by : lukos124 wtorek, 22 kwietnia 2014

Siemanko wszystkim.

Na początek mam dla Was kilka informacji.Właśnie wczoraj dobiliśmy 500 wyświetleń bloga.
Cieszę się z tego niezmiernie, ale mam nadzieje, że mój blog nie stanie na 500 wyświetleniach ;)
Więc pamiętajcie o podesłaniu mojego bloga swoim znajomym Otaku.
Drugą ważna informacją jest to, że założyłem sobie MALa, czyli profil na stronie MyAnimeList.Dzięki tej stronie będziecie mogli śledzić moje przygody z Anime.Można tam zobaczyć jakie anime obejrzałem jakie aktualnie oglądam, a jakie zamierzam obejrzeć.
Link do MALa: http://myanimelist.net/profile/lukos124

To, by było na tyle z moich informacji.Trzymajcie się i do kolejnych postów ;)


Leave a Reply

Komentarze miło widziane :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -