Posted by : Maneko piątek, 20 czerwca 2014



Hejo.
Dziś piątek... Moja praca w trakcie tworzenia (mam już ogólny szkic i oczęta, teraz pracuję nad naszyjnikiem i pozostaną mi tylko kolorki), a część III "Niespełnionej" jeszcze nie napisana, więc zamiast tego przyjrzymy się trochę twórczości, z jaką mamy do czynienia w internetach, okej?
Zanim zaczęłam pracę nad przeróbką mojego obrazu do wersji komputerowej, lubiłam sobie tak z nudów poklikać w online'ówki, w których można sobie stworzyć własną mangowo - animcową postać. Tak więc w efekcie powstało coś takiego:


Arcydzieło może to nie jest, ale tworzenie czegoś takiego to czysty fun i niezłe zajęcie dla zabicia czasu ;) Poza tym taka online'ówka może okazać się przydatnym narzędziem gdy nie mamy pomysłu np. na fryzurę dla rysowanego przez was bohatera.

A TERAZ COŚ ZUPEŁNIE MOJEGO!

Nie jest to nic czerpane z internetu, ponieważ jest to całkowicie moja praca, z czego jestem dumna :3
Mam też wersję w kolorze, ale tak jakoś nie bardzo mi podpasowała xd



 ~Maneko

Leave a Reply

Komentarze miło widziane :)

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Popular Post

Followers

Wyświetlenia

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pages - Menu

Współtwórcy

Blogger templates

Blogger news

Popular Posts

- Copyright © 2013 Polish Akihabara -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -